Skip to main content

30日間返金保証

Comments

6 comments

  • Ariel H.

    Hi,

    I received confirmation that your subscription has already been canceled. Expect your refund to be credited to your account within 5-7 business days, or even sooner.

    Best regards,
    Ariel H.

    Translation:

    こんにちは、

    お客様のサブスクリプションがすでにキャンセルされたという確認を受け取りました。返金は 5 ~ 7 営業日以内、またはそれより早くお客様のアカウントに入金される予定です。

    よろしくお願いいたします。
    Ariel H.

    0
  • Murata Akane

    領収書番号 2766-8306

    古い会社サイトのプラグインで使用できないので返金をお願いします。領収書番号をお送りします。

    0
  • Ariel H.

    Hi Murata,

    Thank you for providing your receipt number.

    Could you please share more details about the compatibility issue you're experiencing with Brizy? What specific problems or errors have you encountered while using the plugin on your existing website?

    This will help us better understand the issue and see if there's a way we can assist you.

    Best regards,
    Ariel H.

    0
  • Murata Akane

    Thank you for your reply.

    I apologize for the confusion in my previous message. I would like to clarify my request.

    I used this plugin for my previous job, but I no longer use it, so I would like to cancel my subscription.

    Thank you for your assistance

    0
  • Ariel H.

    Hi Murata,

    Thank you for the update. We’ll escalate your refund request to the appropriate team for review.

    Please note that we have limited activity during weekends, but you should receive an update by Monday if your refund is approved.

    Thank you for your patience and understanding.

    Best regards,  
    Ariel H.

    0
  • KC George

    Hello Murata,

    Your Personal WordPress subscription has been cancelled successfully.

    We understand that you were hoping to receive a refund, and we appreciate the opportunity to clarify our policy. As outlined in Section 7.4 of our Terms and Conditions,

    Brizy offers a 30-day refund policy for new monthly or yearly subscriptions. Refunds are not available for renewals of existing subscriptions

    Unfortunately, since your payment was for a subscription renewal, it does not qualify for a refund under this policy. We understand this may be disappointing, and we sincerely apologize for any inconvenience this may cause. Thank you for your understanding.

    0

Please sign in to leave a comment.